Kişisel Spam Filtresi Oluşturmak İçin;
Genel Perspektif Perspektifinden, E-Posta Yönetimi modülünde bulunan Kişisel Spam Filtreleri nesnesine çift tıklanır. Ekranın sağ tarafta açılan "Kişisel Spam Filtreleri" listeleme ekranından "Yeni" simgesine tıklanarak Filtre Oluşturma işlemine başlanabilir.
E-Postaları ortak isimli kullanıcılara göre filtrelemek: Aynı kullanıcı isimlerinin e-postalarını filtrelemek için "kullanıcıadı @*" kombinasyonu kullanılır.
E-Postaları firmalara göre filtrelemek: Aynı firmadan gelen e-postalarını filtrelemek için adres yazamaya "*" işareti ile başlanır.
Örn: *@firma.alanadi.com yazılarak o firmadan gelen tüm e-postalarınız filtrelenir.
Filtre Adı: Uygulamak istenilen filtreye verilecek olan isimdir. Listeleme ekranından baktığınızda filtenin içeriğini hatırlamanıza yardımcı olur.
Örn: isim@firma.alanadi.com
Filtre Durumu
Kullanımda: Filtrenin kullanılabilir olduğunu ifade eder.
Kullanım Dışı: Filtrenin artık kullanım dışı olduğunu ifade eder. Eğer durumu kullanım dışı olarak ayarlanmışsa filtre tanımı geçersizdir.
Bloke Edilmiş: Filtrenin artık artık hiç bir şekilde kullanılmadığını ifade eder. Eğer durumu bloke edilmiş olarak ayarlanmışsa filtre tanımı geçersizdir. Filtrenin durumunu Kullanımda olarak değiştirirseniz yeniden kullanmaya başlayabilirsiniz.