Şirket içerisinde tanımlanan hesaplara gelen ve bu hesaplardan gönderilen tüm e-posta mesajları "Tüm E-postalar" kayıt listesinde listelenmektedir.
Şirket içerisinde e-postalarını "Outlook" gibi programlarda kullanan müşterilerimiz, bazen bilgisayarların formatlanması, kullandıkları programın bozulması yada e-posta mesajlarının silinmesi gibi durumlarda eski mesajlarına ihtiyaç duymaktadırlar.
Bu durumlarda kullanıcılara istedikleri mesajlar sanki bilgisayarlarına ilk defa geliyormuş gibi gönderilebilir.
Mesajları İletme
1- Tüm e-postalar ekranından hangi kullanıcıya ait mesajlar gönderilecekse filtreleyiniz. ( aşağıdaki örnek ekran görüntüsünde 01.01.2013 tarihinden sonra aysel'den gelen mesmajlar filtrelenmiştir)
2- Filtreleme işlemi doğru yapıldıktan sonra ekranda bulunan "Toplu İlet" simgesine tıklayınız.
3- Açılan ekranda filtreye uyan tüm mesajlar listelenecektir. İsterseniz listenin tamamını istersenizde sadece seçtiğiniz e -postaları tekrar gönderebilirsiniz.
4- Gönderilecek e-postalar belirlendikten sonra "İleri" butonuna tıklanarak işlemlere devam edilir.
5- E-posta alıcıları ekranında seçtiğiniz e-postaların hangi adrese/adreslere gönderileceğini yazmalısınız. bu e-posta adreslerini şirket hesabı olmasına gerek yoktur. Dışarıdan bir e-posta adresine de mailleri gönderebilirsiniz.
Adresi yazdığınızda "Son" butonu aktif olacaktır. Son butonuna tıklayarak işlemleri tamamlayınız.
Eklenti olarak Gönder kutucuğu işaretlenirse; Gönderilen e-posta mesajları, e-posta içerisinde ayrı bir eklenti olarak gösterilir. Eklentinin uzantısı .eml'dir. eklentiye tıkladığınız mesajın içeriğini görüntüleyebilirsiniz.
Eklenti olarak gönder kutucuğu işaretlenmezde e-posta direk olduğu gibi gönderilir. Gelen mesaja tıklandığında e-postanın içeriği kullanıcıya gösterilmektedir.