Şirket içi, şirket dışı ve özel yazışmalarınızı birbirinden ayırmak için posta dizinleri kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra e-postalarınızı kategorilere ayırarak aramalarınız sırasında kendinize yardım edebilirsiniz.
Örneğin muhasebe ile ilgili birden fazla kişi ile yazışıyorsunuz. bu e-postalara ulaşmak için, e-posta adreslerinden ve tarih aralığına göre arama yapmak yerine sadece kategori seçerek hem arama sürenizi azaltacak hem de istediğiniz postalara direkt ulaşabileceksiniz. e-postalarınıza ekleyeceğiniz kategorileri oluşturmak için;
e-posta perspektifiniz açıkken "Tanımlar ve Ayarlar" alanından "Posta Kategorileri" seçilir.
Posta kategorisine çift tıklandığında açılan "Kayıt Listesi" ekranından "Yeni" butonuna tıklayarak kategoriler oluşturabilir ve oluşturduğunuz kategorileri listeyebilirsiniz.
Yeni kategori oluşturmak için "Kayıt Listesi" alanının üstünde bulunan menüden "Yeni" butonuna tıklanır. Açılan ekranda "Kod" ve "Açıklama" alanına gerekli bilgiler yazıldıktan sonra kayıt edilir.
Oluşturulan posta kategorileri maillere nasıl eklenir? hakkında bilgi için
tıklayınız.