Orkestra'ya admin olarak giriş yaptıktan sonra "Sistem Yönetimi/Sistem Ayarları/Efatura/Ayarlar" üzerinde "Cari E-Fatura Geçiş Tarihi" alanına isteğimize göre "Sadece İşareti Kontrol Et" yada "Geçiş Tarihinden Kontrol Et" seçeneklerinden kendimize uygun olanı seçiyoruz ve Uygula butonuna tıklıyoruz.
Sadece İşareti Kontrol Et : Bu seçeneği kullandığımızda carinin e-fatura'ya başlama tarihini dikkate almaksızın, cari hesap üzerinde e-fatura işareti varsa e-fatura gönderir yoksa da e-arşiv olarak gönderim yapılır. Bu tercihin varsayılan olarak kullanılması zaman zaman e-faturanın e-arşiv olarak gitmesi yada tam tersi durumlar yaşamanıza sebep olabilir. Bu sebeple E-faturaya yeni geçen carilere geçmiş tarihli e-arşiv gönderimi yapılmak istendiğinde kullanılması daha uygun olacaktır.
Geçiş Tarihinden Kontrol Et : Bu seçeneği kullandığımızda carinin e-fatura'ya başlama tarihini dikkate alır ve yanlışlık olması durumunda geçiş tarihi hakkında hata mesajı verir.